пятница, 4 апреля 2014 г.

Я знаю про професію своєї мами майже все….


Людмила Бут
Мало на світі рядків таємничих
Їм, навігаторам книжкових морів,
Я присвячую кращі рядочки
Бібліотекареві - мамі моїй.

Я думаю, що не кожен із вас знає все про професії своїх батьків. А я знаю про професію своєї мами майже все, і, напевно, тому не ризикнула повторити її професійний шлях. Я вирішила присвятити себе охороні навколишнього середовища, бо не зможу бути одночасно УСІМ, як моя мама.

         Коли я комусь із знайомих говорю: "Моя мама - бібліотекар", мої друзі реагують по-різному. Одні говорять: "Повезло - сидить, напевно, книжечки  почитує та видає". Інші вважають одним з "найнуднішим" заняттям. Треті - заздрять. А я  розумію, що це далеко не так. Я  знаю про професію бібліотекаря, тому що з дитинства бачила, чим займається моя мама на роботі. Тому можу вголос заявити, що професія бібліотекаря багатогранна, хоча дещо для мене досі залишається загадкою. А тепер, дорогий читачу, я  викладу на папері усі свої   думки, пов'язані з професією моєї мами. Адже стільки цікавого і загадкового таїть в собі одна з  професій світу - бібліотекар. Докладніше тут...